Întrebări frecvente
Mai jos veți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări:
CE PRODUSE OFERĂ MAGAZINUL ARTPRINTCAVE.RO?
În magazinul nostru oferim o gamă largă de imagini de fundal și fototapeturi cu modele originale. Oferim posibilitatea de a alege între două materiale de imprimare: autoadezive și interliniare.
CUM GĂSESC LUCRAREA DE ARTĂ POTRIVITĂ?
În magazin puteți folosi motorul de căutare introducând în el frazele dorite sau puteți folosi categoriile create. Dacă aveți probleme în alegerea graficii, puteți contacta oricând consilierii noștri la numărul de telefon (40)312294741 sau prin e-mail lainfo@artprintcave.ro .
CUM POT PLASA O COMANDĂ?
Procesul de comandă este foarte simplu! După ce ați găsit modelul preferat de tapet/fotografie, tot ce trebuie să faceți este să dați click pe PERSONALIZARE PRODUS, după care selectați parametrii produsului: dimensiunea, materialul, densitatea modelului și eventual efectul - doar dacă doriți să aplicați modificări la motiv. Apoi faceți clic pe ADD TO CART și completați formularul de comandă și efectuați plata. Dacă aveți probleme, vă rugăm să ne contactați!
CUM POT SĂ PLĂTESC PENTRU COMANDA MEA?
Puteți achita comanda prin plată online securizată, de ex: PayU, card de credit, card de debit, transfer tradițional sau ramburs la livrare (la curier).
CARE ESTE TERMENUL DE LIVRARE?
Creăm produse individual pentru fiecare client. Expedierea tapetului/fotografiei comandate are loc, de obicei, după 6-7 zile lucrătoare. Începutul timpului de realizare a comenzii este considerat a fi trimiterea unui e-mail de confirmare a faptului că comanda a fost acceptată pentru realizare - acest lucru are loc după ce au fost primite toate informațiile cele mai importante și plata.
CUM SE FAC EXPEDIERILE ÎN POLONIA ȘI LA NIVEL INTERNAȚIONAL?
Livrăm în țară și la nivel internațional folosind o companie de curierat. Timpul de livrare depinde de țară (expedierile internaționale sunt tarifate individual).
- Livrarea în Polonia durează aproximativ 1-2 zile lucrătoare.
- Livrarea în Europa durează aproximativ 3-5 zile lucrătoare.
- Expedierea în SUA durează aproximativ 2-3 zile lucrătoare.
- Expedierea către alte destinații poate dura aproximativ 4-6 zile lucrătoare.
CARE ESTE COSTUL UNEI COMENZI?
Costul comenzii este determinat individual în funcție de dimensiunea tapetului, pe baza unei rate de conversie pe metru pătrat:
- Autoadeziv 105zł/m2
- Fleece 75zł/m2
Costul de expediere trebuie adăugat la fiecare comandă.
CE TREBUIE FĂCUT DACĂ PACHETUL ESTE DETERIORAT?
Dacă observați deteriorări ale ambalajului atunci când ridicați coletul de la curier, asigurați-vă că îl deschideți în prezența curierului. În cazul în care produsul este, de asemenea, deteriorat, trebuie să întocmiți imediat un raport de daune cu curierul. Apoi trimiteți-l la info@artprintcave.ro împreună cu o fotografie a pagubei. După ce vom primi raportul, vă vom trimite un produs nou, de calitate integrală.
CUM SE POATE FACE O RECLAMAȚIE?
Dacă produsul care v-a fost livrat nu este în conformitate cu comanda dumneavoastră - mărime, cadru, material greșit sau comanda este incompletă, vă rugăm să ne anunțați imediat! Trimiteți un e-mail la info@artprintcave.ro atașând fotografii ale defectului. Odată ce reclamația dvs. este acceptată, vă vom trimite produsul corect sau vă vom rambursa banii.
POT RETURNA UN PRODUS ACHIZIȚIONAT?
Magazinul Fototapety.pl oferă 14 zile pentru a returna un produs standard. Amintiți-vă, totuși, că produsul returnat nu poate fi deteriorat sau utilizat. Atașați dovada de achiziție a tapetului/fototapetului și datele dvs. personale împreună cu numărul de cont în care doriți să vă returnăm banii. Banii vă vor fi returnați în termen de 10 zile de la primirea informațiilor necesare și a produsului.
PUTEȚI PLASA O COMANDĂ PERSONALIZATĂ?
Dacă nu găsiți ceea ce căutați pe site-ul nostru, vă rugăm să ne scrieți! Îndeplinirea comenzilor personalizate este o plăcere pentru noi! Putem modifica designul (culoare, model), sau putem realiza un tapet/fototapet de perete pornind de la ilustrația pe care ne-o furnizați (nu uitați, însă, că fotografiile pentru imprimare trebuie să fie la cea mai bună calitate posibilă!) Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin e-mail la info@artprintcave.ro sau prin intermediul formularului de contact. Vă rugăm să rețineți, totuși, că comenzile personalizate nu se returnează.
POT BENEFICIA DE O REDUCERE?
Puteți obține o reducere unică dacă vă înscrieți la newsletter-ul nostru.
DACĂ MAI AVEȚI ÎNTREBĂRI, VĂ RUGĂM SĂNE SCRIEȚI!