Reglementări pentru magazine

§ 1 Informații generale

1. magazinul Fototapety este operat de către compania Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o, date de înregistrare: Przemysłowa 68, 43-100 Tychy, NIP: 6462933172, REGON: 243492288. Înregistrată în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor Judecătorești ținut de Tribunalul Districtual KATOWICE_WSCHÓD IN KATOWICE, Departamentul Economic VIII al Registrului Național al Instanțelor Judecătorești, cu numărul KRS:0000493662. Persoana autorizată să reprezinte societatea este Mateusz Gabryś, președintele consiliului de administrație.

Acești Termeni de utilizare stabilesc condițiile de utilizare a serviciului. Utilizatorul serviciului este obligat să ia cunoștință de conținutul regulamentului, iar efectuarea unei achiziții indică acceptarea acestuia.
(3) Toate relațiile care decurg din contractul dintre Fototapety Polska și clienți se supun condițiilor generale de comerț. Abaterile sunt luate în considerare numai atunci când au fost confirmate în prealabil în scris între vânzător și client sau au fost specificate în acești termeni și condiții.
(4) La plasarea unei comenzi, Clientul este obligat să furnizeze informații personale complete și veridice. În cazul în care datele sunt false, clientul este răspunzător pentru orice prejudiciu rezultat.

 

§ 2 Încheierea contractului

1 Imaginile și toate celelalte produse prezentate de Fototapety Polska pe internet sau în alte medii nu reprezintă o ofertă comercială în sensul articolului 534 din Codul civil, ci doar o invitație adresată clientului de a prezenta o ofertă de cumpărare. Ofertele de cumpărare pot fi prezentate prin intermediul site-ului Fototapety Polska sub formă de formulare online sau în scris la adresa de e-mail.
(2) Plasarea unei comenzi în magazinul online echivalează cu exprimarea dorinței de a încheia un contract de cumpărare în termenii și condițiile specificate în prezentul regulament și în comandă.
(3) La plasarea unei comenzi, clientul este obligat să ia în considerare prețul total al comenzii. Toate prețurile afișate pe site-ul web sunt prețuri brute, inclusiv TVA de 23%, și nu includ costurile de transport.
4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza să presteze serviciul și să onoreze comanda în cazul în care produsele au un conținut care contravine legii, bunelor maniere sau normelor de conduită socială. De asemenea, magazinul își rezervă dreptul de a face modificări ale prețurilor produselor oferite, precum și modificări ale costurilor de livrare a articolelor comandate.

 

§ 3 Plata

(1) Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o.o., pentru fiecare comandă, va emite o factură de TVA în format electronic, în conformitate cu conținutul Legii din 11 martie 2004 privind taxa pe valoarea adăugată (text consolidat: Monitorul Oficial 2011 nr. 177, pct. 1054) și al Regulamentului ministrului finanțelor din 3 decembrie 2013 privind emiterea facturilor (Monitorul Oficial 2013, pct. 1485). Datele acceptate pentru Factura de TVA sunt aceleași cu datele furnizate de către Cumpărător, în formularul de comandă, atunci când face o comandă în magazinul online. Datele Cumpărătorului și datele pentru factura TVA pot fi diferite. Aceste date trebuie să fie definite de către Cumpărător, atunci când plasează o comandă prin intermediul magazinului online. Clientul, în conformitate cu reglementările în vigoare, are dreptul de a solicita Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., cu sediul în Tychy (43-100), ul. Przemyslowa 68, să trimită factura emisă în conformitate cu prevederile de mai sus pe suport de hârtie, trimițând o astfel de cerere la următoarea adresă de e-mail: ksiegowosc@piga.pl sau prin poștă la adresa: Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o.o., ul. Przemysłowa 68, 43-100 Tychy.

(2) Plățile pentru comenzi pot fi efectuate sub formă de:
- plată anticipată prin transfer tradițional, PayU și PayPal.
- ramburs la livrare - plata la livrare este de 3 RON.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a accepta sau de a refuza anumite forme de plată.

Valoarea plății în numerar la livrare nu trebuie să depășească 750 RON. Comenzile care depășesc această sumă trebuie să fie plătite integral înainte de începerea procesului de implementare.

 

§ 4 Livrare

1. Expedierea și colectarea coletului cu plata ramburs.

Obligația legală a Cumpărătorului este de a ridica articolul (bunurile) achiziționat(e) ca urmare a contractului de cumpărare încheiat și de a plăti vânzătorului prețul pentru acesta. Vânzătorul, pe de altă parte, este obligat să predea Clientului bunurile achitate (art. 535. § 1. din Codul civil). În cazul în care bunurile comandate nu sunt ridicate, Vânzătorul are dreptul de a pretinde îndeplinirea contractului și plata prețului de la Cumpărător, iar în cazul în care este necesară o reexpediere, Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a imputa Cumpărătorului costurile de reexpediere.

(2) Atunci când comandați livrarea la domiciliu, puteți plăti bunurile comandate în numerar la livrare sau puteți alege o altă formă de plată:

- transfer bancar tradițional la numărul de cont: 08 1050 1399 1000 0090 8169 5265;

- plata prin sistemul PayU. 3;


(3) Începutul perioadei de procesare a comenzii este considerat a fi momentul trimiterii unui e-mail de confirmare a acceptării comenzii pentru procesare. Acest lucru are loc după primirea tuturor informațiilor referitoare la comandă.

 

4 Livrarea în Republica Polonă este efectuată de:

- Compania de curierat GLS - timp de livrare de maxim 3 până la 5 zile lucrătoare;

- Compania de curierat DPD - termen de livrare de maximum 3 până la 5 zile lucrătoare;

- Poczta Polska - termen de livrare de maximum 7 zile lucrătoare.

 

Livrarea eșantioanelor include:

- expedierea prin Poșta poloneză a întregului set, costul de expediere în interiorul țării: 4 RON
- expedierea prin curieratul GLS a întregului set în interiorul țării: 14 RON

- plata la livrare implică costuri suplimentare, vă rugăm să trimiteți un e-mail dacă aveți întrebări.

Timpul total de livrare este de 9 zile lucrătoare (timpul total de livrare se compune din timpul de expediere a bunurilor indicate de fiecare dată pe fișa produsului și timpul de livrare indicat mai sus)

- la ridicarea produselor comandate în magazinul/depozitul Fototapety Polska, 43-100 Tychy, ul. Przemysłowa 68, plata trebuie efectuată în avans

 

§ 5 Garanția

5.1 Vânzătorul va asigura livrarea de bunuri fără defecte fizice și juridice. Vânzătorul este răspunzător față de Client în cazul în care Bunurile prezintă un defect fizic sau juridic (garanție).

5.2 În cazul în care Bunurile prezintă un defect, Clientul poate:

(a) să facă o declarație de reducere a prețului sau să se retragă din Contractul de vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul înlocuiește imediat și fără inconveniente nejustificate pentru Client Bunurile defecte cu unele fără defecte sau înlătură defectul.

Această limitare nu se aplică în cazul în care Bunurile au fost deja înlocuite sau reparate de către Vânzător sau dacă Vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a înlocui Bunurile cu Bunuri fără defecte sau de a înlătura defectele. Clientul poate, în locul remedierii defectelor propuse de vânzător, să ceară înlocuirea bunurilor cu bunuri fără defecte sau, în locul înlocuirii bunurilor, să ceară remedierea defectelor, cu excepția cazului în care aducerea bunurilor în conformitate cu contractul în modul ales de client este imposibilă sau ar necesita costuri excesive în comparație cu modul propus de vânzător. La evaluarea costurilor excesive, se ia în considerare valoarea bunurilor fără defecte, tipul și importanța defectului constatat, precum și inconvenientele la care ar fi expus clientul printr-o altă modalitate de satisfacere.

b) cererea de înlocuire a Bunurilor defecte cu Bunuri lipsite de defecte sau de înlăturare a defectului. Vânzătorul este obligat să înlocuiască Bunurile defecte cu Bunuri fără defecte sau să înlăture defectul într-un termen rezonabil, fără inconveniente nejustificate pentru Client.

Vânzătorul poate refuza să satisfacă cererea Clientului dacă aducerea Bunurilor defecte în conformitate cu Contractul de vânzare în modul ales de Client este imposibilă sau ar necesita costuri excesive în comparație cu celălalt mod posibil de aducere a acestora în conformitate cu Contractul de vânzare. Costurile de reparare sau de înlocuire sunt suportate de către vânzător.

5.3. Clientul care își exercită drepturile în temeiul garanției este obligat să livreze articolul defect la adresa vânzătorului. În cazul în care Clientul este un consumator, costurile de livrare sunt acoperite de Vânzător.

5.4 Vânzătorul este răspunzător în temeiul garanției dacă defectul fizic este detectat înainte de trecerea a doi ani de la eliberarea bunurilor către Client. Cererea de remediere a defectului sau de înlocuire a Bunurilor cu Bunuri fără defecte se prescrie după un an, dar acest termen nu se poate încheia înainte de expirarea perioadei specificate în prima teză. În acest termen, Clientul poate să se retragă din Contractul de vânzare sau să facă o declarație de reducere a prețului din cauza unui defect al Bunurilor. În cazul în care Clientul a solicitat înlocuirea Bunurilor cu unele fără defecte sau înlăturarea defectului, termenul de retragere din Contractul de vânzare sau de depunere a unei declarații de reducere a prețului începe să curgă de la expirarea ineficientă a termenului de înlocuire a Bunurilor sau de înlăturare a defectului.

5.5. Orice reclamație referitoare la Bunuri sau la executarea Contractului de vânzare, Clientul poate trimite în scris la adresa Vânzătorului.

5.6 Vânzătorul va răspunde, în termen de 14 zile de la data solicitării care conține reclamația, la reclamația privind Marfa sau la reclamația referitoare la executarea Contractului de vânzare transmisă de Client.

5.7 Clientul poate depune o reclamație la Vânzător în legătură cu utilizarea serviciilor gratuite furnizate electronic de către Vânzător. Plângerea poate fi depusă în format electronic și trimisă la adresa info@artprintcave.ro. Clientul trebuie să includă în reclamație o descriere a problemei. Vânzătorul va analiza imediat, dar nu mai târziu de 14 zile, reclamația și va furniza un răspuns clientului.

5.8 Vânzătorul permite Clientului, care este un Consumator, să utilizeze soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum. Entitatea competentă pentru Vânzător este Inspectoratul Voievodal de Inspecție Comercială din Katowice. ul. Brata Alberta 4. 40-951 Katowice. Căsuța poștală nr. 178. Tel. secretariat: (32) 35 68 100.

 

§ 6 Limitarea răspunderii

(1) Vânzătorul nu este răspunzător pentru lipsa accesului continuu la magazinul de internet și pentru viteza sistemului, precum și pentru erorile tehnice și electronice apărute în timpul plasării comenzii, în cazul în care acestea sunt cauzate de factori care nu sunt sub controlul vânzătorului.

 

§ 7 Dreptul de retragere

Dreptul de retragere

 

§ 8 Reclamații

(1) Vânzătorul oferă o garanție de 12 luni pentru produsele oferite. Această perioadă este valabilă de la data livrării produsului către client. 2. În cazul în care produsul este livrat în termen de 12 luni, vânzătorul nu poate fi revendicat.
(2) Vânzătorul va furniza instrucțiuni de instalare a produsului.
(3) Clientul trebuie, imediat după ce a descoperit neconformitatea serviciului cu contractul, să depună o reclamație scrisă la adresa de e-mail: info@artprintcave.ro .
4. Vânzătorul este obligat să ia în considerare reclamația în termen de 14 zile de la depunerea acesteia.
6. În cazul în care se constată că bunurile livrate sunt neconforme cu contractul, adică prezintă un defect care îi reduce valoarea sau capacitatea de utilizare sau bunurile au fost livrate incomplete, cumpărătorul are dreptul de a solicita aducerea produsului într-o stare conformă cu contractul prin repararea gratuită, înlocuirea produsului cu unul nou sau, în lipsa unei astfel de posibilități - returnarea fondurilor plătite pentru comandă.
7. Vânzătorul are dreptul de a solicita clientului returnarea produselor defecte.
8. Produsele fabricate la comandă nu pot fi returnate.

Produsele cu etichete lipite nu fac obiectul reclamațiilor. Acest lucru este valabil atât pentru metoda de lipire a umeraselor, de desprindere a umeraselor, cât și pentru produsele care au căzut sau au alunecat după lipirea umeraselor. Pandantivele au certificate de rupere, prin urmare produsul atârnat pe pandantivele atașate în conformitate cu instrucțiunile este sigur de utilizat.

 

§ 9 Dispoziții finale

(1) Aspectele care nu sunt reglementate de prezentele condiții generale sunt guvernate de dispozițiile Codului civil sau de alte reglementări legale referitoare la funcționarea site-urilor web și a magazinelor online.
(2) Art PrintCave.ro își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții.
(3) Pe site-urile noastre web, terții plasează informații sub formă de cookie-uri și alte tehnologii similare pe dispozitivul dvs. terminal (de exemplu, computer, smartphone) și au acces la acestea. Aceștia sunt partenerii noștri de încredere cu care colaborăm în permanență pentru a adapta reclamele de pe site-urile noastre și ale acestora, precum și serviciile pe care noi și partenerii noștri de încredere le furnizăm, la nevoile și interesele dumneavoastră. Astfel de parteneri de încredere sunt entități din cadrul grupului de capital Wirtualna Polska. Pentru informații detaliate despre modul în care Wirtualna Polska procesează datele dumneavoastră, vă rugăm să consultați politica de confidențialitate a Wirtualna Polska.