Reclamații și retururi

PLÂNGERI

(1 ) Perioada de garanție pentru produsele oferite în magazinul nostru este de 24 de luni.

(2 ) Vânzătorul este răspunzător față de client dacă produsele prezintă un defect fizic sau juridic (garanție).

(3 ) În cazul în care Bunurile au un defect, Clientul are dreptul de a:

(a) de a face o declarație de voință, de a reduce prețul sau de a se retrage din Contractul de vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul înlocuiește imediat și fără inconveniente nejustificate pentru Client Bunurile defecte cu unele fără defecte sau înlătură defectul. Această limitare nu se aplică în cazul în care Bunurile au fost deja înlocuite sau reparate de către Vânzător.

b) cererea de înlocuire a Bunurilor defecte cu Bunuri fără defecte sau de înlăturare a defectului. Vânzătorul este obligat să înlocuiască Bunurile defecte cu unele fără defecte sau să înlăture defectul într-un termen rezonabil, fără a crea neplăceri nejustificate pentru Client.

Clientul care își exercită drepturile de garanție este obligat să livreze bunurile defecte la adresa vânzătorului. În cazul în care Clientul este un consumator, costul livrării este acoperit de Vânzător. 5.

Orice reclamație legată de bunuri sau de executarea contractului de vânzare, Clientul poate trimite în scris sau prin e-mail la adresa Vânzătorului. Transmiterea unei reclamații în format electronic la adresa: info@artprintcave.ro va accelera timpul de procesare a reclamației.

6. Vânzătorul va răspunde, în termen de 14 zile de la data cererii care conține reclamația, la reclamația referitoare la Bunuri sau la executarea Contractului de vânzare transmisă de Client.

(7) Motivele de reclamație sunt defectele tehnice ale produsului, cum ar fi

- dimensiune greșită,

- cadru greșit,

- tipul greșit de material

- lipsa oricăreia dintre componentele comenzii

(8 ) Reclamațiile nu fac obiectul:

-reclamații conform cărora motivele, cum ar fi, de exemplu, sclipici, aur, argint, beton, marmură, tablă ruginită, lemn etc. nu arată ca cele reale. Motivele sunt tipărite și, prin urmare, pot avea un aspect diferit față de cele reale. Reflexiile de lumină nu fac parte din lucrarea de artă.

-Diferență de culori. Nuanțele produsului finit pot fi ușor diferite de cele din vizualizare din cauza calibrării monitorului pe care sunt vizualizate articolele, a mașinii de tipărire și a tipului de cerneală utilizat - diferența de nuanțe nu reprezintă un motiv de reclamație.

-Comenda anterioară a avut o culoare diferită. Comenzile create într-un interval de timp diferit în cazul homing-ului pot să difere ușor în ceea ce privește nuanțele și încadrarea, deoarece producem toate produsele după primirea comenzilor.

-Deteriorări mecanice (manipulare a produsului, ardere, utilizare necorespunzătoare).

Dreptul de retragere

RETURURI

Comenzile individuale nu se pot returna.